Thursday, April 12, 2018

NOT a copyright infringement.

Some time ago, Cormac Cullinan, an Irish graffiti artist asked me if he could buy the right to reproduce some of my paintings on a maze game wall. He wasn't paid a lot for this so I had some concerns he would make very low profit on this, but he insisted to pay me because he liked very much my pictures, and didn't had time to developp his own compositions. I normally don't like to see an oversize version of my small animals, but I think the result is cool, as he painted them in his own graffiti style. ( And you can note that the mouse on the right is the same that the  designer Elisabeth Leroy Collections stole from me) Fortunately there's still some polite, hardworking and honnest people on this planet!

Il y a quelques temps, un artiste graffeur irlandais Cormac Cullinan, m'a demandé de m'acheter les droits de reproduire quelques unes de mes peintures sur un mur de salle de jeux intérieurs. Il n'était pas beaucoup payé pour ça, du coup je m'inquiétais pour la rentabilité de son travail, mais il a insisté pour me payer car il aimait beaucoup mes compositions et n'avait pas le temps de développer les siennes. Je n'aime d'habitude pas trop voir mes petits animaux surdimensionnés, mais je trouve que le résultat est plutôt cool car il car il les a peints dans son propre style. ( Et vous pouvez noter que la souris sur la droite est la même que la designer Elisabeth Leroy Collections m'a volé) Heureusement , il y a encore des gens polis et honnêtes sur cette planète!
-
-
#marinadieul #oiloncanvas #montrealartist #trompeloeil #catslovers #catart #cutemouse #mouse🐭 #mouselife  #tabbycatlove #kittenlove #caturday #catandmouse #caturdayeveryday #catpainting #mousepainting #tomandjerry #3dillusion #mouseart #petitesouris #copyrightlaws #graffitipainting #graffitipaint #graffitiwalls #wallartist #wallartwork #wallartdesign

No comments: